رویدادها آرشیو خبر ها
یوونتوس الگری را اخراج نمی کند، ولی تا چه زمانی؟

یوونتوس الگری را اخراج نمی کند، ولی تا چه زمانی؟

یوونتوس پس از شروع بد خود در این فصل با درخواست اخراج مکس الگری مواجه است، اما این یک تصمیم ساده نیست. پس از همکاری با دو مربی دیگر، بیانکونری ها او را به عنوان سرمربی خود در فصل گذشته بازگرداندند.

 

باشگاه که در اولین دوره الگری به عنوان سرمربی موفق بود، انتظار بیشتری از این سرمربی دارد، اما همه طبق برنامه ریزی پیش نمی رود.

 

آنها آخرین فصل را هم بدون جام به پایان رساندند، و این می تواند دوباره در امسال نیز تکرار شود.

 

آنها هیچ یک از چهار بازی اخیر خود را نبرده اند و آخرین مسابقه ی آنها شکست خانگی 2‐1 مقابل بنفیکا بود.تحمل این باخت سخت بود و برخی از هواداران باشگاه از آنها می خواهند آلگری را اخراج کنند.

 

با این حال، گزارشی در Football Italia می گوید که با توجه به اینکه او در حال حاضر در تورین در هر فصل 9 میلیون یورو درآمد دارد، بسیار گران خواهد بود و یوونتوس عملا توان مالی اخراج این سرمربی ایتالیایی را نخواهد داشت.

 

در عوض، بیانکونری در حال بررسی جایگزینی برخی از مربیان و کادر فنی خود می باشد که از مربیان آمادگی جسمانی شروع می شود و در نظر دارند افراد جدیدی را در اختیار الگری قرار بدهند تا شاید این موضوع بتواند کمک زیادی به روند صعودی یووه داشته باشد.

 

مدیاست نیز مدعی شد که یوونتوس یک بار دیگر به الگری فرصت داده ولی مشخص نیست این فرصت تا بازی بعدی خواهد بود یا تا اغاز دوباره ی مسابقات بعد از جام جهانی فوتبال؟


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: